Event Marketing

Face-to-face Klantcontact

Face-to-face Klantcontact

In een wereld waarin online nog altijd groeit, zijn face-to-face ontmoetingen steeds waardevoller. De rol van beurzen en evenement zijn door de online opkomst sterk veranderd. Waar de engineers vroeger naar beurzen en evenementen kwamen om te kijken wat er nieuw is, is dat nu vooraf vaak al bekend. Bezoekers komen veel gerichter naar een beurs of evenement, willen geïnspireerd worden, een oplossing voor een probleem vinden maar ook bijpraten is belangrijk. Maar de beschikbare tijd is beperkt. Gemiddeld blijven bezoekers ongeveer 4 uur op een beurs of evenement en bezoeken gemiddeld tussen den 10 - 15 stands. Als bedrijf is een beursdeelname of evenement een grote investering in tijd en geld. Hoe zorg je dat je de aandacht van bezoekers trekt en van een beurs of evenement een succes maakt?

Succes met Beurzen en B2B Evenementen

Succes met Beurzen en B2B Evenementen

Als je meedoet aan een beurs of evenement heb je daar een bepaald doel voor ogen. Ook hier wil je traffic naar de stand, leads generen en uiteindelijk business. Het is op een beurs moeilijker meetbaar maar je wilt niet de stand zijn waar het rustig is. Net als bij content moet je ook bij een beursdeelname goed bedenken wie jouw ideale bezoeker is en waar deze bezoeker in geïnteresseerd is. Waarom zou deze bezoeker bij jou op de stand komen? Wat heb je deze persoon te vertellen. Bedenk vooraf goed welk verhaal je op de beurs gaat vertellen. Nodig daarnaast ook altijd bestaande relaties uit om te komen. Ook jouw relaties willen wel geïnspireerd worden en een goed verhaal horen. Daarnaast trekt een stand met bezoekers altijd bezoekers aan.

HighTech Content Event Marketing

HighTech Content Event Marketing

Event Marketing van HighTech Content ondersteunt bedrijven bij het organiseren van een beursdeelname, b2b event of een eigen event. Centraal staat hierbij het verhaal wat je wil vertellen en de uitnodigingen maar daarnaast heeft HighTech Content veel ervaring met alle praktische zaken.

Onze Event Marketing Dienst

  • Wervingscampagne
  • Beursdeelname
  • B2B Events
  • Eigen zakelijke evenement organiseren
  • Complementerende microsite (optioneel)

"74% of event attendees say that they have a more positive opinion about the company, brand, product or service being promoted after the event."

Beursdoelstelling Halen
met HighTech Content

Activeer Jouw Doelgroep
met B2B Events

Succesvol Zakelijke
Events Organiseren?

Met Email Marketing Meer Uit Je
B2B Event en Beurs Halen

Ook Online Meer Naamsbekendheid en Leads?