
Kennisdeling en Inspiratie
Vrijwel ieder bedrijf heeft wel eens een eigen zakelijke evenement georganiseerd. Het vieren van een jubileum of de opening van een nieuw pand zijn logische momenten om iets te organiseren. Maar hoe mooi zou het zijn als er relaties komen om nieuwe kennis op te doen of voor inspiratie? Een goed eigen event zorgt voor een sterkere klantenbinding, maar is ook een ideaal middel voor de introductie van een nieuw product.

Meer Klantenbinding met Zakelijke Events
Het belangrijkste is dat de het interessant en leuk is voor de bezoeker. De bezoeker van jouw event neemt de tijd om te komen en als hij teleurgesteld huiswaarts gaat werkt het averechts. Een goed programma is natuurlijk te creëren door topsprekers in te huren. Kwaliteit is dan gegarandeerd alleen hier betaal je ook voor. Maar als je als bedrijf toegevoegde waarde levert dan moet het ook lukken om met een veel lager budget een programma te organiseren. Zorg voor een interessant en actueel thema. Laat zien op welke manier jullie hier tegenaan kijken en kijk in je netwerk wie hier nog meer een bijdrage zou kunnen geven. Denk hierbij aan een klant of een partner. Natuurlijk is dit te combineren met een topspreker.

B2B Event Organiseren met HighTech Content
HighTech Content weet als geen ander hoe je een succesvol zakelijk event opzet. Een succesvol eigen B2B event start met het uitdenken van een thema. Vervolgens maakt HighTech Content een draaiboek met bijbehorende acties. Dit zakelijke evenementendraaiboek kan door HighTech Content beheert worden. Zaken die cruciaal zijn bij het organiseren: datum, locatie, website, programma, uitnodiging, catering, personeel. Maar ook het regelen van mogelijke extra als bijvoorbeeld een goodie bag, film of andere zaken behoren tot de mogelijkheden.
Onze B2B Event Service
- Totale organisatie
- Complementerende microsite (optioneel)
- Programma vormgeven
- Wervingscampagne
- Praktische voorbereidingen
“91% of B2B marketers use content marketing as a part of their overall marketing strategy”