Doelgroepgerichte teksten maken het verschil
Of je de website door HighTech Content laat bouwen of door een eigen partner; de content en teksten moeten het verschil gaan maken. De content en teksten moeten ervoor zorgen dat de engineers begrijpen waarvoor ze bij jullie moeten zijn en dat ze zich aangesproken voelen. Als de content goed is, zal de website betere resultaten opleveren. Als de teksten ook nog geoptimaliseerd zijn voor zoekmachines, wordt de website beter gevonden. Daarnaast is het zaak dat bezoekers op de website de informatie vinden die ze zoeken of juist getriggerd worden om door te lezen.
Pagina's en Content Inrichten
Een website geeft duidelijk aan wie je als bedrijf bent en waar je voor staat. Voordat je start met de content is het belangrijk dat de strategie en positionering helemaal duidelijk is. Wie ben je en wat wil je aan wie verkopen? Welke technologieën ondersteun je? En wat zijn jouw unique selling points? Als dit duidelijk is, kan gestart worden met het maken van een indeling. Welke pagina's ga je maken en volgens welke structuur? Ook hier is het aan te raden van de start met Google rekening te houden. Wat zijn populaire zoekwoorden en hoe zet je de website zo op dat je goed gevonden wordt?
HighTech Content Website Teksten en Pagina's
HighTech Content kent de markt. Wat is jouw toegevoegde waarde naar de engineers? En hoe onderscheid jij je ten opzichte van de concurrentie? Iedereen denkt mee en ontzorgt, maar op welke manier dan? Als dit duidelijk is, maken we een opzet van de pagina's en starten we met de content. Als het nodig is, worden eerst gesprekken over de strategie en positionering gehouden. Alleen wanneer dat duidelijk is, is het mogelijk om de sterke punten extra op te laten vallen.
Onze Content Inrichting Service
- Content creatie
- Zoekwoorden onderzoek
- Zoekmachine vriendelijke teksten
- Call to actions
- Positionering
"62% of customers want content that speaks to their needs and pain points"