B2B Tech Marketing
In januari 2018 is HighTech Content opgericht door Harm Wijsman. Na zijn marketing studies op HES Amsterdam en Universiteit van Tilburg is hij na een eerste periode bij Wegener Direct Marketing in 2009 in de tech Industrie terecht gekomen. Bij FHI heeft hij heel veel bedrijven in de Tech industrie leren kennen. Bedrijven die mooie technologieën bieden alleen zoveel moeite hebben om hun toegevoegde waarde duidelijk zichtbaar te maken. Met HighTech Content hoopt hij bedrijven te inspireren om hun marketing te verbeteren.
Kennis Laten Zien
HighTech Content gelooft erin om de beschikbare kennis te laten zien aan de markt. Met goede content, video, blogs en whitepapers, laat je zien welke kennis je bezit. Daarnaast gaat het natuurlijk om rendement. Door de content slim te verspreiden en de juiste call to actions te gebruiken zal het aantal bezoekers en leads toenemen. Het is vervolgens aan de klant om hier business van te maken.
HighTech Content Ontzorgt
HighTech Content biedt een breed pakket aan diensten, waarbij content en de verspreiding hiervan centraal staat. Dit kan gaan om een project, maar HighTech Content is ook in staat de marketing activiteiten compleet uit handen nemen. Vooraf wordt een duidelijk plan (content calendar) gemaakt en afgestemd. Door het jaar heen vinden op vast afgesproken momenten overleggen plaats, zodat er nooit iets gebeurt waar je niet achter staat. HighTech Content werkt met veel partners samen om de diensten aan te kunnen bieden. Maar ook als je al een partner hebt voor bijvoorbeeld de website dan werkt HighTech Content hier mee samen.
HighTech Content
- HighTech Kennis
- Marketing Skills
- Result Driven
- Snelle en eerlijke communicatie
- Professioneel
“Quote hier plaatsen.”